Znajdujesz się w: Strona główna > Pracownicy > Delegacje - sposób rozliczania
Delegacje - sposób rozliczania
1. Delegacje krajowe
Na 2 tygodnie przed planowanym wyjazdem należy złożyć następujące dokumenty:
- wypełniony druk delegacji,
- porozumienie - 3 szt. (dotyczy wyłącznie doktorantów).
2. Delegacje zagraniczne
Na 3 tygodnie przed planowanym wyjazdem należy złożyć następujące dokumenty:
- wniosek o wyrażenie zgody na podróż służbową poza granice kraju,
- wypełniony druk delegacji,
- porozumienie - 3 szt. (dotyczy wyłącznie doktorantów),
- pokwitowanie dewizowe (w przypadku ubiegania się o zaliczkę przed wyjazdem).
Ryczałt za nocleg - w razie nieprzedłożenia rachunku za nocleg, pracownikowi przysługuje ryczałt w wysokości 25 % limitu kosztów noclegu.
PODRÓŻ SAMOCHODEM PRYWATNYM
Podróż służbowa samochodem prywatnym wymaga pisemnej zgody prorektora ds. współpracy z zagranicą i projektów międzynarodowych oraz dodatkowych badań lekarskich przewidzianych dla kierowców.
Przy rozliczeniu należy wypełnić Kartę ewidencji przebiegu pojazdu
ROZLICZENIE WYJAZDU
Po powrocie z wyjazdu w ustawowym terminie 7 dni roboczych, dokonywane jest rozliczenie pobranych środków.
W zależności od źródła finansowania wyjazdu rozliczenie odbywa się w instytucie macierzystym lub w Biurze Współpracy Międzynarodowej.
Uwaga! W przypadku delegacji zagranicznych wypełnienia dokumentów jak i rozliczenia dokonuje wyjeżdżający OSOBIŚCIE w Biurze Współpracy Międzynarodowej.
Druk rozliczenia delegacji zagranicznej
Rozliczenia delegacji krajowej dokonuje się na odwocie wypełnianego przed wyjazdem druku delegacji.
PODSTAWĄ ROZLICZENIA SĄ ORYGINALNE RACHUNKI I FAKTURY ZA WSZYSTKIE PONIESIONE KOSZTY PODRÓŻY, NOCLEGÓW I OPŁAT KONFERENCYJNYCH.
Wszystkie faktury muszą być wystawione na Uniwersytet Wrocławski.
Dane do faktury:
Uniwersytet Wrocławski
pl. Uniwersytecki 1
50-137 Wrocław
NIP: 896-000-54-08
Opis faktury do rozliczenia.
Na odwrocie faktury należy zamieścić następujące informacje:
- opis za co jest faktura. Jeśli finansowanie planowane jest z grantu badawczego, dopisać tę informację,
- Źródło finansowania: np. nr grantu np. 0420/2460/17
- Dodać klauzulę o treści : Art. 4 pkt. 8 pzp.
W przypadku zwrotu kosztów na konto pracownika/doktoranta należy dodać informację:
Proszę o zwrot należnej kwoty na nr konta: (podać numer konta) wraz z danymi do przelewu.
Dodać klauzule o treści : Art. 4 pkt. 8 pzp.
Czytelnie podpisać się imieniem i nazwiskiem.